Over Boermarke

Onze werkwijze

Samen met onze klanten werken we voortdurend aan het verbeteren van onze producten. Maar we ontwikkelen ook nieuwe producten die onderscheidend zijn en écht het verschil maken.

Dit doen wij door snel te reageren op de belangrijkste ontwikkelingen in de markt, en het veranderende gedrag van de consument. Denk aan gezonder willen leven en verantwoord willen genieten. Gezond en (verantwoord) genieten zijn dan ook onze sleutelwoorden. Zonder concessies te doen op smaak en kwaliteit natuurlijk!

Onze producten

We produceren dagelijks zo’n 60.000 liter gekoelde en diepgevroren desserts op basis van zuivel of met plantaardige ingrediënten. Denk aan ijs, mousse, vla, yoghurt, pudding, kwark, fruit en fruitsalades; van traditioneel tot luxe!

Tot onze luxe desserts behoren producten met vernieuwende smaakvarianten zoals karamel-zeezout. Of producten die inspelen op een consumententrend, zoals het ‘gemak’, of ‘sharing’ (eten delen met elkaar). Een product dat inspeelt op de trend ‘sharing’ is onze nieuwste aanwinst: de Everyday IceCake!

De consument vraagt (en verwacht) ook steeds meer transparantie van het verhaal van producten. Waar komt het vandaan en hoe wordt het verwerkt? Bij Boermarke letten we scherp op de herkomst van onze producten; dit is lokaal en we maken gebruik van weidemelk. Daarnaast letten we natuurlijk op de ingrediënten zelf; natuurlijk, GMO-vrij en suikerreductie.

 

Onze klanten

Wij zijn actief in verschillende markten in heel Noordwest Europa; foodservice, retail, airline, maar ook horeca en catering! Onder andere klanten als Mc Donald’s, Marks & Spencer, Aldi, Albert Heijn, Van Der Valk, Ikea, Huuskes, Deli XL en de Hanos zitten in onze portefeuille.